sâmbătă, 15 februarie 2020

Activitate integrată - Expediție în trecut!( DLC+DOS)


Astăzi am făcut o călătorie în trecut, in lumea dinozaurilor. La prima oprire  am vizionat Povestea lui Dino. Am călătorit cu autobuzul, am vorbit despre cum ne comportăm în călătorie, am avut grijă de bagajele noastre , a fost o călătorie de neuitat!

















A doua oprire a fost în orășelul dinozaurilor , unde am fost invitati să ne confecționăm un dinozaur, pe care l-am primit cadou!








































Ultima oprire a fost la studioul foto , unde ne-am măsurat piciorusele cu cele ale unui pui de dinozaur și am imortalizat momentul!Unii de mai multe ori, fiindcă a fost amuzant!





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tema săptămanii:""

Urare

https://www.youtube.com/watch?v=4f5ByYi44ao&t=3s Dragi părinți, dragi copii, Vă mulțumim pentru frumoasa colaborare și vă dorim mult...