miercuri, 21 noiembrie 2018

Cunoașterea mediului - De unde vin poveștile?( convorbire)


La activitatea de Cunoaștere a mediului am discutat despre povești, cine le scrie , formule de început și de sfarșit ale poveștilor.Majoritatea poveștilor încep cu A fost odată...., iar ca formule de sfarșit sunt diferite: 
Și am încălecat pe o roată și v-am spus povestea toată/ Și am încălecat pe un fus, să trăiască cine a spus/Și am încplecat pe o lingură scurtă, să trăiască cine ascultă /Și am încălecat pe o căpșună și v-am spus o mare și gognată minciună!
Din povești învățăm cum să ne purtăm în viață, ce este bine și ce este rău și întotdeauna binele învinge răul!



A doua zi am audiat povestea Cei trei purceluși, copiii trebuind să așeze imaginile în ordinea desfășurării acțiunii.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tema săptămanii:""

Urare

https://www.youtube.com/watch?v=4f5ByYi44ao&t=3s Dragi părinți, dragi copii, Vă mulțumim pentru frumoasa colaborare și vă dorim mult...