vineri, 17 noiembrie 2017

Activități diverse- Tema Pregătirea viețuitoarelor pentru iernat!

Săptămana aceasta am vorbit în principal despre animalele sălbatice de la noi din țară.
Copiii au aflat despre viața din pădure și despre cum se pregătesc animalele pentru iarnă, ce manancă iarna,despre animalele care hibernează și despre cele ocrotite de lege .
Am insistat pe denumirile adăposturilor vizuină, bârlog, scorbură . La Educarea limbajului nu am mai învățat poezie, ci am ascultat Ursul păcălit de vulpe și am învățat să povestim  cu ajutorul ilustrațiilor!













































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tema săptămanii:""

Urare

https://www.youtube.com/watch?v=4f5ByYi44ao&t=3s Dragi părinți, dragi copii, Vă mulțumim pentru frumoasa colaborare și vă dorim mult...